mitt hår är en katastrof


nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera. men tycker verkligen inte det är roligt när man typ fattar noll, haha. men har inte orken att sitta & klura på det här med att fixa sin blogg tyvärr :l

men på söndag kanske det blir söndagsmys med ev tjejerna, & då kommer wictoria! yeeey! för hon har ju gått å blivit lite poppis på bloggen, inte så konstigt. den där sötsaken :* mhi! --> http://wictoriawester.blogg.se/


ja vad hände, mitt hår ?! wtf, var ju blondin förut, men ville satsa på min naturliga hårfärg som brunett nu, melike! skönt med lite variation, så kilade iväg till friösren för att slippa misslyckas hemma så det skulle bli grönt, men efter några dagar efter jag färgat så blev ja lik förbannat det iaf? total failer :( ska dit nästa vecka igen och färga om det, hoppas verkligen det blir bättre då, lääängtar!

inga nya bilder tyvärr, och kommer nog inte heller förns jag har färgat om håret ;) men vill ha en nya kamera, hatar min! + att jag vill ha en rosa, melike!

bye ♥

Kommentarer
Postat av: BLONDYS

haha va söt du är!

vi kanske kan klura med din blogg lite :D

skaffa en snygg header och så iaf :D <3<3<3<3

2009-07-24 @ 23:52:33
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0