andra avenyn


andra avenyn..
jeeeei! sitter & tittar på det nya på TV1 :) så mysigt nu till hösten fkt med alla bra tvprogram och allt gosigt till, kan tända massa ljus överallt & ha massa gosiga filtar, thi.. och daniel ska ju vara med & mysa i soffan ofc, men nu är han på träning :( buhu..

i fredags blev det klubben med några nära&kära, men nyktert! 3 månader alkoholfri <; haha! fast i lördags så var jag & daniel bjudna på handbollsfesten i hbg, den var okej till en början, men njaaa.. inte riktigt min grejj, haha! bara handbollsfolk och massa härjanden om saker och ting, sen sluta den åt skilda håll för mig och daniel, menmen :) mötte upp min käre lotten och hamna på klubben igen :'D


är bara allmänt seeeeeg, men imorgon är det jobb! :)


pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0