trööttiiis


hej sötgurkor! happ, igår sov man till kl 15.oo typ efter jag hade jobbat natt, zZzZz.. haha! sen låg jag & vila/sov tills det var dags för work again! gillar ni min svengelska? ;) haha, melajk iaf! nu är det iaf morgon, och jag har jobbat hela natten, kom hem för ca. 30 min sen, så tänkte upptadera lite nu, sen ska jag nanna kudden, myys! men min baby är inte hemma, han är ute & nattfiskar, morr.. hatar & sova själv! får gosa med han imorgon på dagen istället <3

ville bara lägga upp ett par bilder på min nya sötsaaaak, åh va ja gillar'n! min råååza prinsessklocka, maha! nej men jag gillar även fast den är väldigt flickaktig ;) så söt så, med en stor rosa diamant på sidan om den också, det såg jag inte förns jag hade kommit hem, haha!

nanna sött alla :*





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0