challenge by charliiie ;D

Jag blev utmanad av Charlotten :)

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
spelade säkert fotboll för fullt och hade massa skojj på den tiden med tjejerna :)

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
började umgås med massa nya underbara vänner, såna som varar för evigt <3 & daniel :*

FEM SNACKS DU GILLAR
smörpop, choklad, och allt möjligt, haha
 
FEM LÅTAR DU KAN HELA TEXTEN UTANTILL
pinsamt.. Enda låten också skulle ja tippa på, Aqua - barbie girl, är sämst på att lära mig texter, är en sån där störande människa som mimar på låtsas, haha!

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
resa massa, bygga hus, köpa en buddy till Loco :) och säkert massa mer, ge bort pengar till familj o så

FEM DÅLIGA VANOR
nikotin beroende :/ lat, envis och aah, haha

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
shoppa ofc, umgås med mina töser, och va med min sambo :)

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
skinnkläder, hahaha

FAVORITLEKSAKER
hmm ? loco busen ;) och reta daniel :)


Nu gör ni detta! Och självklart ni andra som vill också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0