crazy


hej hopp..

nu känner man av att man börjar bli frisk genom att bli vääääldigt rastlös, och va fan ska man göra ?! kfldsjgkljfdgkjag, har varit nere med loco på vårat busställe så han får träffa sin tjej ;) men ja vill göra nååågot, men vet inte ens vad, klarar inte av att bara sitta, känner hur det börjar klia i fingrarna, jag vill shoooooooooooooooooooooooppa, buhuuu ;( ge mig förslag på något kul ? hmmmms..

händer ju inget alls nu känner ja, bara massa skit runt omkring! tyvärr.. en ja umgick med förr har det nog jobbigt nu kan ja tänka mig, så henne skänker ja definitivt en tanke till <3

sen är det massa annat trams, tänker inte skriva massa i bloggen, men nog har man lust allt, vill hänga ut massa folk känner ja, men så kan man ju inte göra tyvärr.. skulle va kul & kan köra pandoras ask ? ;)


nej nu ska ja knalla över till grannen med älsk&bebis ;>


gick inte o ladda upp ny bild, så fick bli en på min rosa klocka som ja har på mig today.. :)



Kommentarer
Postat av: chacharlie

Vi ska allt fixa en pandoras ;) mwihi!

2010-01-22 @ 20:29:15
URL: http://charlottechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0