gókväll


precis hemkommen från mammut&papput :) har spenderat hela kvällen tsm med dom & loco busen :) fick såklart träffa fasters lilla älskling också, så himla gó liten kille det där <3

börjar bli ensamt nu, vill att daniel kommer hem och gör mig lite sällskap :)


nu börjar det bli lite förändringar på bloggen här iaf, greeeejt! ;> tack för hjälpen tjejer, spec malin :* men vill pyssla till det lite till, men behöver som sagt lite hjälp för det.. har ingen hjärna what so ever för det här med o fixa till bloggen, suck, hur mkt ja än försöker ;) skulle va som på den gamla tiden när lunar gällde, haha.. då var det enklare!

imooooooooooorgon är det friday! inget inplanerat än va ja vet, kanske åka iväg o titta på en sak jag vill ha tsm med mamma, får se :) säger det då isåååååf :)






gammal bild igen, haha.. på mig&kära lotten, från valborg o9
en sak ja måste bättra mig på är ju såklart att använda
min söta råza digikamera, badbadbad..

är ju som sagt brunett nu ;D

pusspussbyeeee


Kommentarer
Postat av: chacharlie

Ja, hurra för ditt numera bloggande! <3

2010-01-14 @ 21:45:03
URL: http://charlottechristina.blogg.se/
Postat av: malin

hjälper dig så fort jag har tid :)

2010-01-15 @ 23:26:35
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0