happyface


ja, idag är jag happyface ><

dagen började med ett telefonsamtal, fick tid kl 13.oo om jobbintervju, men bara ett vik, bättre än inget ^^ så hela februari har jag 100 % och halva mars, fast mindre timmar, men sen skulle vi se :) känns så gööööött gör det, mhihi! verkar va ett helcoolt ställe också, allt verkade toppen! happyface..

idag vill ja gratulera kära bror som fyller år & kära kusin vitamin samt vän, ewelina som fyller <3

blir kalas sen, nu blir det lite vila efter maten :*

införskaffade mig ett vitt vitrinskåp igår, vart supppppeeeeeeeeeeeerb! bilder ? hmms.. haha



hejdaaa!


  


jag&kotten, bästa bror som fyller och sötnosen och yttligare en bild på mig och lillskrutten <3
där var han inte gammal, thi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0