muntra klubben


nej inte direkt, för när man är sjuk är inget på topp :/

får fan inte sova på nätterna för jävla hostan, så man känner sig som en zombie på dagarna, tur att daniel finns här hemma dygnet runt och tar hand om mig <3

man känner sig extra inlåst på något sätt när man verkligen vet att man inte kan träffa någon :( på något konstigt sätt saknar man vännerna ännu mer..

några bilder kommer definitivt inte upp nu, finns ingen ork till det :( men ja ska iaf bättre mig på o ta lite pix´s :) just nu gör ja inte mkt, stoppa i mig alla piller + hostmedicin för ett tag sen, är redan trött på det, så jävla äckligt är det.. bara det gör en deppig! nu väntar jag på daniel, ikv är det valpkurs ju, får se om man ska sitta med på en stol ikv o bara lyssna, kan ju va bra om ja har ork! kommer inte bli bättre update just nu än såhär,


pusspusshajj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0