sjuk :(


sjuk sjuk sjuk ;( bläää..

happ, ska väl berätta lite för mina kära så dom vet iaf
för er övriga kanske det inte är såå intressant..

har varit lite smått förkyld några dagar, inget allvarligt eller så, igår blev det värre dock, började tappa rösten mot kvällen och fick en rethosta så det hette duga! har som sagt astma och har gjort en tidigare operation i halsen för många år sen, så blir ja förkyld får ja jäääättelätt lunginflammation tyvärr :/
har knappt sovit en blund inatt, har inte fått mycket med luft, har känts som någon har tryckt en järnstång mot bröstet och kvävt mig :( obehagligt.. när ja gick upp var det så otäckt att tårarna kom och tuppa nästan av, så fick åka in till nygatan och kolla upp det

åh javisst, hade feber, förhöjd sänka och början till lunginflammation, illa :/ så fick pencillin i tio dagar, skönt det! är helt slut vilket som, men nu kan det inte bli annat än bättre :) tur att ja har mina kära som finns där & bryr sig <3 skönt det! :) gör att tillvaron blir lite lättare

ska försöka pallra mig ner med älsk och hyra film och sånt till ikv, känns som ja har ett enda stor blåmärke över hela ryggen som någon slår på för varje andetag, uscha mig säger ja bara! skulle gärna byte med någon när man hade planer för ikv och allt, ingen höjdare.. hade sett fram emot att följa med mina gull ut ;(


nu ska ja inte beklagar mig mer, ha så kul alla ikv iaf som ska göra något skojjsigt :)







Kommentarer
Postat av: W I C T O R I A

krya på dig gumman <3

2010-01-17 @ 14:34:59
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0