torsdag!

en dag kvar till fredag ;) har precis varit ute med loco & mött upp charlie! har fixat lite med bloggen också, men vill fixa massa mer, om man bara kunde ;b får be någon om hjälp :) ska mysa med lotten nu & invänta torii! <3
kanske om jag ber torii om hjälp sen så kanske hon kan hjälpa mig om ja ber snällt (a)

idag händer det inte så mycket, kanske ska träffa elin sen, älskling har ju match ikv! good luck (y)

just nu saknar ja ingenting, har allt ja behöver i min omgivning <3



old pic, mina kära! min 20årsdag, lotten, jag, torii! <3






Kommentarer
Postat av: W I C T O R I A

Hobbyturkar är vi allihop på den bilden :'D ser ut som iaf! <3

2010-01-14 @ 22:14:27
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0